Tibbiyot Ta’lim Muassasalarida O’qitish Usullari

Authors

  • YULDASHOVA SH.Т. BUXORO DAVLAT TIBBIYOT INSTITUTI

Keywords:

ta'lim, o'qitish usullari, ijodiy fikrlash, diversifikatsiya, ko'nikmalar, innovatsiyalar, integratsiya

Abstract

Barcha universitetlar texnik yangiliklarni joriy etishlari kerak, aks holda ular taqdim etayotgan ta’lim endi zamon talablari va talabalar ehtiyojlariga javob bermaydi. Buning oldini olish uchun raqamli ta’limni rivojlantirish va uni an’anaviy ta’lim bilan uyg‘unlashtirish zarur. Talabalar bilimini tayyorlashda o`quvchining bilimlarni o`zlashtirish, ko`nikma va malakalarni shakllantirishdagi umumiy maqsadli va tashkiliy faoliyati muhim ahamiyatga ega. Zamonaviy ta'lim sharoitida ko'plab o'qitish usullari qo'llaniladi. Ular ma'lum bir asosda ta'lim usullari tizimini ifodalaydi. O'qituvchilar tomonidan qo'llaniladigan o'qitish usullarini uch turga bo'lish mumkin: passiv, faol va interaktiv - har birining o'ziga xos xususiyatlari va shartlari. Ta'limdagi innovatsiyalar ta'lim texnologiyalarini takomillashtirish, ijodiy fikrlash, texnika va o'quv materiallarida integratsiyalashuv jarayonidir. Bugungi kunda innovatsion ta'lim faoliyati ta'lim faoliyatining eng muhim tarkibiy qismlaridan biri, ayniqsa, oliy ta'lim muassasalarida.

Downloads

Published

2023-05-31

How to Cite

SH.Т. Y. . (2023). Tibbiyot Ta’lim Muassasalarida O’qitish Usullari. SCIENTIFIC JOURNAL OF APPLIED AND MEDICAL SCIENCES, 2(5), 373–377. Retrieved from https://sciencebox.uz/index.php/amaltibbiyot/article/view/7383