PUBLISISTIK MATN SARLAVHALARINING PRAGMATIK VA LISONIY XUSUSIYATLARI

Authors

  • Gaziyeva Maftuna Muhammadovna Farg‘ona davlat universiteti dotsenti, filologiya fanlari bo‘yicha falsafa doktori
  • Xolmatova Dildora Farg‘ona davlat universiteti magistranti

Keywords:

publisistik uslub, sarlavha, so‘roq gap, metafora, metonimya, okkazionalizm, deyksis, anafora, nutqiy aktlar, reprezentativ, direktiv, komissiv, ekspressiv, deklarativ

Abstract

Ushbu maqolada publisistik matn sarlavahalarining lisoniy hamda pragmatik xususiyatlarini tahlil qilish, bu borada tilshunos olimlarning fikrlari, sarlavhalarning qay maqsadda ishlatilishi, stilistik vositalar, okkazionalizmlar yordamida ifodalanishi, deyksis, anafora va nutqiy aktlar bo‘yicha turlarini tahlil qilish maqsad qilib olingan.

Downloads

Published

2022-12-15