METHODOLOGY OF FORMING SPEAKING COMPETENCES OF PRIMARY CLASS STUDENTS IN THE PROCESS OF INDEPENDENT WORK (BASED ON INTERNATIONAL EXPERIENCES)
Keywords:
nutq, til, tilshunoslik, lingvistik kompetensiya, boshlang‘ich ta’lim, metodika, nutq aspektlari, hayotiy ko‘nikmalar, inson kamoloti, buyuk allomalar, ma’naviy meros, sharqona ta’lim va tarbiya, adabiy til normalari, tafakkur va notiqlik san’ati, ta’lim sifatiAbstract
Quyida berilgan maqolamizda nutq tushunchasi, nutq o‘stirish metodikasi, uning ahamiyati, o‘quvchilar nutqini rivojlantirish yo‘llari, metodikasi, nutqni egallashning qator aspektlari, nutq o‘stirish yo‘nalishlari, o‘quvchilar nutqini o‘stirishda aniq belgilangan talablar, ta’lim-tarbiya jarayonida nutq o‘stirishga erishish orqali o‘quvchilarda shakllantirilishi lozim bo‘lgan hayotiy ko‘nikmalar haqida so‘z boradi. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida mustaqil ishlar orqali til kompetensiyalarini shakllantirishning ilmiy-nazariy asoslari keltirilgan.