MAMLAKATIMIZ IQTISODIYOTI TARKIBINI TUBDAN O‘ZGARTIRISH, UNI DIVERSIFIKATSIYALASH VA MODERNIZATSIYA QILISH SHAROITIDA MARKETING-MIKS TIZIMIDA NARX SIYOSATINI ROLI

Authors

  • Muzaffarova Zamiraxon Xusanboy qizi Andijon qishloq xo‘jaligi va agrotexnologiyalar instituti
  • Mamatkarimova Matlyuba Muhammadjon qizi Andijon qishloq xo‘jaligi va agrotexnologiyalar instituti

Keywords:

marketing – miks, diversifikatsiya, modernizatsiya, narx, narx funksiyasi, narx vazifasi

Abstract

Mamlakatimiz iqtisodiyoti tarkibini tubdan o‘zgartirish,uni diversifikatsiyalash va modernizatsiya qilish sharoitida marketing-miks tizimida narx siyosatini roli ancha yuqori hisoblanadi. Chunki, narxning yuqori yoki past bo‘lishi aholi turmush darajasiga ham ta’sir etadi. Narx qancha yuqori bo‘lsa quyi daromad egalari o‘zlarning doimiy ehtiyojlarini ham to‘laqonli qondira olmaydilar. Narxlar o‘rtacha bo‘lganida esa aholining barcha qatlami ya’ni,yuqori,o‘rta va quyi daromad egalari o‘z ehtiyojalrini to‘laqonli qonirib,undan ortgan mablag‘ni jamg‘arishlari yoki boshqa maqsadlarda foydalanishlari mumkin.

Downloads

Published

2024-04-01